Megrázó képek Lázár János vadászatáról: Gyerekek kezében fegyver látható

2015 december 21 10:04 de.57 hozzászólás

Kanadából nézve különösen megrázó fotókat közölt a Demokratikus Koalíció (DK) egy vadászatról, melyen Lázár János, a Miniszterelnökségért felelős miniszter mellett kiskorúak jelennek meg puskával a kezükben. Ez Magyarországon és Kanadában egyaránt törvénysértő és azon felül etikailag is elítélendő. Egy egészen bizarr és riasztó vadászati beavatási szertartást ábrázol az egyik kép, amin egy kiskorú a földön fekszik – arccal lefelé – és egy vesszővel  “avatják” vagy éppen verik.

Lázár János a baloldalon látható. Fotó: DK.

Lázár János a baloldalon látható. Fotó: DK.

Lázár János látható élvezi a kiskorúak beavatási szertartását. Fotó: D.K.

Lázár János láthatóan élvezi a kiskorúak beavatási szertartását. Fotó: D.K.

Gréczy Zsolt, a balközép ellenzéki párt szóvivője hétfőn Budapesten tartott sajtótájékoztatóján elmondta, több olyan kép került a birtokukba, amelyen Lázár János látható egy vadászaton. A képek egyikén a miniszter egy fegyvert tartó kisfiú mögött tűnik fel, míg egy másikon “vesszővel avat vadásszá” ugyancsak gyermekeket.

Kiemelte, mindez azért aggályos, mert a hatályos törvények szerint csak a 18. életévüket betöltött személyek lehetnek vadászok. A magyarországi büntető törvénykönyv (Btk.) alapján emellett a lőfegyver engedéllyel nem rendelkezőnek történő átadása is bűncselekménynek számít – tette hozzá.

Egy kiskorú puskával a kezében. Fotó: DK.

Egy kiskorú puskával a kezében. Fotó: DK.

Gréczy Zsolt szólt arról is: nem tudják, hogy Lázár János tettesként vagy bűnsegédként érintett az esetben, a nyomozóhatóság feladatának tartják ugyanis annak kiderítését, hogy a tárcavezető adott-e át fegyvert gyermekeknek, vagy csak tudomása volt arról.

Elképesztően árulkodóak a fenti képek a Fidesz gyereknevelési filozófiájáról, illetve világnézetéről–anakronisztikus, patriarchális és militarista alapokra épül a párt és ezt a világképet igyekeznek átadni a következő generációnak.

KMH / MTI

57 hozzászólás

  • Miert vannak az arcok kitakarva? Talan azert, hogy a nyomozohatosag munkajat megnehezitsek?
    Tessek szives lenni a meghamisitatlan, eredeti kepeket kozolni, hadd lassa a vilag, hogy milyen arcok kovetik el ezeket a barbar ritualekat. Ha resztvenni nem szegyeltek magukat, akkor csak jelenjenek meg itt is batran.

  • Christopher Adam

    Egyetértek, Sándor, de sajnos a DK is így hozta le a fotókat honlapján. A felnőtteket nyugodtan be lehetne mutatni az ország, illetve világ előtt. Hadd lássa mindenki – szomszédok, munkatársak és barátok – hogy milyen valóban barbár és undorító rituálékban vesznek részt.

  • Ezekben a “barbár rituálokban” a kanadai és amerikai vadászok, nem is beszélve az angolokról vezetnek a világon! Különös, hogy csakis a magyarokat róják meg ebben a sportban.

  • Távolról, önmagát megvédeni képtelen, még veszélytudata sincs élőlények megsebzése, mintha csak videójáték lenne.. A kormányzás is ilyen. Távolról döntenek emberek sorsa felett, az áldozatot nem nekik kell meghozni, nem kell közelről nézni a haláltusát.
    Brezsnyev, Ceaușescu, Kádár.. mind szerettek vadászni.
    Az arcokra én is kíváncsi lennék.

  • A parvenü urizálást sosem lehet elég korán elkezdeni.
    .
    A jövő uracsai így kezdik a törvényeink, erkölcsein semmibe vételét.
    .
    “Oszt jól van”

  • A piros karikában az ott Lázár? Ha nem lenne a neve beleírva a fűbe, sose jöttem volna rá. Látszik, hogy 2006 évben Gyurcsánynak megmaradt a sasszeme.

  • Göllner András

    Divatos Úrak ezek mind, ahogy végig nézem őket a sétabotjaikkal, csizmába, térdig érő nadrágban, csak a lovak hiányoznak a képekből, meg a schnappsz. Horthy is imádta az angol stílust, öltözködési formákat, kár hogy az angol politikai kultúrábol se ő se Lázár egy fikarcnyit sem tanult. Angol cipőbe űzent Horthy hadat Angliának, Amerikának, de tatár módra írtották legényei, vitézei, leventéi, ludovikásai, tisztjei, sorkatonái az amerikai, angol, kanadai katonákat a második világháború során, nem beszélve a zsidókról akiket csak bevágtak marhaszállító teher vagonokba, hogy másutt, ne a szent magyar földön kelljen őket lemészárolni.

  • Figyelő Az angol vadászok jogait faragják is szépen. Egyre kevesebb a rókapusztítás.

  • Sajnos ez a megszokott. Ha dicsekedni kell akkor mindenki pofázmánya ki van nagyítva és sokszor még fotshop is van benne. Ám ha valami elmarasztaló ami a világ legtöbb demokráciájában büntetendő akkor minden ismertebb személy képe ki van takarva nehogy utána ujjal lehessen rá mutogatni. Jelen esetben is ez törtönt de a többi “vadásztárs” igyekszik megtartani inkognítóját mondván nem én voltam a rendező hanem a Lázár én csak résztvevőü voltam tessenek kitakarítani a képből. Tipikus eset, mint az ovodásoknál. Nem én voltam hanem a Józsika én csak láttam. Persze nem érdemes kiakadni ilyen képen. A terroristák is fegyvert adnak gyerekek kezibe sőt kifejezetten olyan céllal hogy öljenek vele. A világ nagy része erre sem igen reagál csak akkor amikor kiderül a disznóság, hogy sok helyen még mai napig gyerekkatonák is harcolnak. Az már csak hab a tortán hogy Magyarországon létezhetnek állami jóváhagyással félkatonai militáns “egyesületek” és a tagok közt éppen elég kiskorú látható. Soha sem lehet valamit elég korán kezdeni vagy tanítani.

  • Végre egy komoly problémafelvetés a baloldalról.
    Az, hogy Czinege miniszterként helikopterről vadászott gépfegyverrel szarvasokra, az senkinek nem jutott eszébe, csak Horthy.

  • Bizonyára 18 éves kora előtt Kanadában senki sem fog a kezébe fegyvert! Sőt rá sem néz. Ha mégis, akkor abból sajtóhír lesz?

  • Göllner András

    @dióhéjban

    Dióhéjba zárt aggyal ez valóban egy impozáns felvetés volt. Még jó hogy nem egy mandulába kell összehúznia magát…Megkérhetném hogy ember-meretű ésszel érveljen itt?

  • Figyelő
    2015 december 21
    11:29 de.

    Jaj, ajjaj. Megint az a fránya értelmezés.. Nem a magyarokat róják meg, hanem Lázárt, aki elsősorban nem vadász, hanem felelős minisztere Magyarországnak. (persze csak ideális esetben és jogállamban volna “felelős”)

    Lázárt azért rója meg a DK, mert tudtával, illetve közreműködésével kiskorúak kezébe engedett valódi lőfegyvert, mely a magyar büntető törvénykönyv szerint bűncselekmény.

    Ez a történet röviden. De még rövidebben:

    Nem a magyarokat róják, meg hanem Lázár miniszter urat, aki bűncselekményt követett el. (gyakorlott benne, és hát mivel az összes állami és igazságügyi szerv úgy táncol, ahogyan ők fütyülnek, így persze megint nem kell sem lemondania, sem szégyenkeznie, sem semmit nem csinálnia, csak pökhendien vigyorognia…)

  • diohejban
    2015 december 21
    2:14 du.

    Dióhéjban, akkor egy kérdés: Valóban azt szűri le ebből, hogy (csupán) az a baj, hogy kiskorúak fegyvert fogtak a kezükben? A hír nem erről szól, ha így véli, akkor rosszul gondolja.
    Apropó: Elképesztő, hogy az Ákos ügy kapcsán is a zembereknek az jön le, hogy szegény Ákos bácsit bántsaja Telekom, pedig nem mondott semmi rosszat, sőt a nőket dicsérte.. Dióhájba zárt elmével gondolom, önnek is pontosan ennyi.

  • Itt a magyar vadászokról van szó.
    Na de, ha csak ez az összes rossz hír a magyar politikáról, akkor elviseljük valahogy….

  • @Göllner András: ennyire telik, szomorú…
    Válasz a kérdésre semmi, csak a pocskondiázás. Ezért szitokszó a liberális. Az Ön hozzászólása szerencsére témába vágó is volt.

    @Huncanada: nem, nagyon is tudom, Lázár fikázása a lényeg, akit amúgy ki nem állhatok, de más miatt. Pökhendiséget szerintem a DK-vezértől tanultak. Egy marginális párt sipítozásáért le kéne mondani? Amikor a hazudtunk éjjel-nappalért nem? Nem gondolom.
    Kicsit nagyvonalúan használja a bűncselekmény kifejezést; kétlem, hogy ez az lenne.

    Az Ön utolsó mondatáért kár. Felemelte a hozzászólása szintjét Göllner Úréra.

  • Figyelő
    2015 december 21
    4:19 du.

    Lázárról, mint miniszterelnökséget vezető miniszterről van szó, nem holmi “magyar vadászokról”.
    Bárcsak ez az piszlicsáré ügy volna rossz a magyar politikai életben, tényleg elviselnénk, vígan és nevetve.

  • diohejban
    2015 december 21
    6:18 du.

    Nézze! Nem én, hanem a büntető törvénykönyv mondja ki, hogy bűncselekmény átadni fiatalkorúnak a lőfegyvert, vagy azt szó nélkül hagyni. Ha erősnek érzi, akkor szóljon a törvényt alkotóknak, hátha átírják ezt is.

    Nem a marginális párt a mérce, hanem Lázár cselekedete, azaz a bűncselekmény elkövetése – mellyel vádolják. Az teljességgel irreleváns, hogy egy marginális párt, egy hajléktalan vagy mondjuk maga a köztársasági elnök vádol meg valakit bűncselekménnyel.

    A hazudtunk éjjel-nappalt sokféleképpen lehet értelmezni. Én most nem teszem, mert ez egy nagyon elcsépelt és félreértelmeztetett beszéd. Ellenben Gyurcsány eléggé megkapta érte az életre szóló megbélyegzést és lejáratást, mely végig fogja kísérni élete végéig, ellehetetlenítve politikai pályáját – Neki valóban nem kellene ezzel a háttérrel a politikai pályán mozognia már.

    Mi van még, amire nem reagáltam. Áhhh, megvan. A nevével vicceltem, és ahhoz társítottam az elméje méretét. Ha megbántottam volna, akkor sorry. Remélem azért azt érzékeli, hogy nem azt írtam, hogy pl. “Maga egy elvetemült, agyatlan bunkó” volna. Egyébként ahogy írja, elértem a hozzászólásommal egy emeritus professzor szintjét, az azt hiszem igencsak hízelgő.

  • Kedves HunCanada!
    “Ha erősnek érzi, akkor szóljon a törvényt alkotóknak, hátha átírják ezt is.”

    Ne adj nekik ötleteket mert még megvalósítják… Hacsaknem már meg is történt visszamenőlegesen.

  • Moholy
    2015 december 21
    7:31 du.

    Igen, volt már rá példa, hogy visszamenőleg módosítottak. Bármi lehetséges és még az ellenkezője is ma Magyarországon.:)

  • Már a régi német közmondás is megmondja, hogy

    Messer, Gabel, Schere, Licht,
    Ist für keline Kinder nicht.

    Kés, villa olló,
    gyermek kezébe nem való.

    Érdekes, hogy magyar változat – biztos ritmikai okokból – kihagyja a licht, azaz a gyertya, a gyufa illetve a tűz szót, pedig örök igazság, hogy a . t ű z . egy . g y e r m e k . k e z é b e n . biztos veszély. Sok-sok tragédia végződött már gyermek kezébe került gyufa miatt… Ez a tapasztalati tény, már ikonikus jelkép. …Többek közt falun, ahol egész “asztagvárosok” égtek már hamuvá pontosan emiatt.

    Aki tehát tüzet, illetve fegyvert ad gyermeki kezekbe, az tetteiért nem felelős egyénre bízza az alany, de legalább annyira a mások életét és sorsát is. Az ilyen megértő, jópofa ember felelőtlenül él vissza a maga felnőtti hatalmával.

    A dolog másik oldala ugyanis a gyermeki fantázia szabad, a maga és mások iránt viselt felelősséggel nem számoló természete, amely álmodozó mivoltában akár a legmesszebbmenő hamis ideákat is képes “termőre” fordítani. Gondoljunk csak Hitlerjugend, vagy a Leventemozgalom utolsó kis ágyútöltelékeire is…

    Azok, akik 1956. végjátszmájában “”a pesti srácok”” kezébe lőfegyvert, vagy molotovkoktélt nyomtak azzal, hogy “nesze pajtás, védd a hazát”, – ez a ravasz… ez meg a kanóc! – azok tudatosan a gyerek-természet éppen e “felelőtlen világát” kihasználva fordították azt a maguk javára azzal a szándékkal, hogy ezeket majd a [email protected] hagyva, ők maguk viszont könnyedén leléphessenek le Ausztria irányába… Végül is ezek, a forradalmárnak magukat nevező kalandorok sok, valójában öntudattal még nem is rendelkező kölyökből faragtak íjmód “kis hősi halottat”, amikor ők már egy “menekülttáborban” dekkoltak odakint…

  • “… Az, hogy Czinege miniszterként helikopterről vadászott gépfegyverrel szarvasokra …”
    .
    Ez nagyon jó. Lássunk tisztán semmivel sem jobbak, mint “Cinegéék”, sőt.
    .
    Pl. “Cinegéék”, még átmenetileg sem hazudták magukat demokratának.
    .
    De, akár folytatni is lehetne, hogy “Cinegéék” mi mindenben – hibáik, vétkeik sőt bűneik ellenére,- mi mindenben voltak jobbak.

  • HOL AZ ÍTÉLET – vagy legalább a vádirat?

    Jó volna már azt is tudni, hogy mi van Lázár “úr” – talán közvetett – halált okozó közlekedési balesetével is.
    Hozott e már ítéletet bíróság ellene, vagy a sofőrje ellen, mert az tény, hogy “az ő kocsija” okozta egy szabályosan közlekedve vezető nő iszonyatos halálát az autósztrádán.

    GYANÚSAN NAGY A CSEND EKÖRÜL…

    ui.
    BEZZEG a kb. ezzel egy időben történt hasonló – Eva Rezesova – baleset körül éppen a fidSS csapott akkora lármát, amelyhez még joguk sem lett volna – beleavatkozva a “független bíróság” dolgába.

  • Gyerekek! Hát senki nem tudott rendesen célozni?

  • Kerekes Sándor!

    Magyarországon a fotókon és videókon is még a rendőröknek is kötelező az arcát kitakarni. Ugye nevetséges, pedig így van. Egy
    . k ö z s z o l g á l a t o t . ellátó testületi tag,
    . k ö z a l k a l m a z o t t . arca ugyan már miért is lehet titok ? A félreértelmezett demokrácia tragikomikus túlzása.

  • charlie Tulajdonképpen mi közünk van czinegéhez?

  • diohejban Provokatív hozzászólásaiddal szándékosan fejedre húzod a kommenteket, hogy legyen miért panaszkodni? A liberálisnak miért is kell mindent eltűrnie? Folyamatosan szidjátok, alázzátok, kétségbe vonjátok minden erényüket, emberségüket, hirdetitek az igénytelenséget és a műveletlenséget, és ha visszakapjátok a tízedét, akkor égig ér a jajveszékelésetek, hogy “báncsák” a magyart. Ezt hívjátok ti vitakultúrának? A liberális azért szitokszó, mert aki annak használja, fogalma nincs, mit jelent. Ti itt néhányan semmi mást sem csináltok, csak cinikusan véditek a kormány minden intézkedését, csak azért, hogy ellentmondjatok. Mert azért olyan hülyék ti sem lehettek, hogy normálisnak tartsátok kölykök fegyverrel való ellátását, a kormánytagok kapzsiságát.
    Állandóan a múlttal jöttök, és minden érv nélkül dacosan véditek a védhetetlent. Pénzért, ostobaságból, vagy csak cinikus tudatlanságból? Gyurcsánynak kevesebb köze van a régi rendszerhez, mint Kövérnek és Orbánnak, de ti habzó szájjal “nyócéveztek”. Göllner úr nagyon finom volt. Geyza és Gyuri 10 ítélete jobban fedi a valóságot
    Ha hozzávesszük, hogy öngyilkos politikát folytattok, hiszen az illiberalizmus értelme az, hogy rátok szócsőre is addig van csak szükség, amíg gazsuláltok, már tényleg a hülyeség hatványa amit csináltok. Ha talpra akartok állni, mentek a kukába. Persze ha sosem lesz ilyen igényetek, akkor Hawaii. Tulajdonképpen, meg is érdemlitek.
    Ezt írom charlie-nak, Tropának és főleg Figyelőnek.
    Sajnos a fogalmazásom nem lett Jókaihoz méltó, dolgom van, várnak a kertészek.

  • tropa:
    Nem tudsz olvasni?
    Itt és most nem Gyurcsány a téma.
    Vagy valami belső áthallás van a fejedben ?
    Menjél Grácba ,a gakorlott szakemberek helyrehoznak.

  • llanfair

    2015 december 22
    3:56 de.
    Nézd, be kell látnod, hogy két vélemény uralkodik, a tiéd és a liberálisoké és a kormány pártié.
    Tetszik, nem tetszik, ez van!

  • Ja, és Gyuri itélete, nem tudom mennyire fedi a valóságot, Izraelből nézve!

  • Figyelő Jó lenne, ha így lenne. De sajnos ti nem a saját véleményeteket írjátok ide, hanem a kormányét. Ti nem véleményeztek, hanem védőügyvédet játszotok. Ha Orbánból a szél jön, akkor ujjongtok a passzátszélnek.

  • Géza, de akkor is sasszeme van, ha ezt ki tudta szúrni. Egyébként meg Fletó volt az, aki nyilvánosságra hozta ezeket a képeket. S nyilván ő volt az is, aki az arcokat felismerhetetlenné tette képeken.

  • Ilanfair, a liberális azért szitokszó, mert azzá tették a liberálisok.

  • llanfair
    2015 december 22
    2:50 du.

    De mennyire így van, ahogy mondod Ilan. A kormánypropaganda gépezete működik, akkor is ha egyértelműen cáfolva van egy állítás… Olyankor vagy hallgatás van, vagy ad abszurdum további “ebkötés a karóhoz”, dafke.

  • llanfair

    2015 december 22
    2:50 du.llanfair

    ezt nem értem. Nekem semmi közöm sem a kormányhoz, sem követőihez! Kanada kissé messze esik onnan. Nekem tudod, van önálló véleményem is.
    Szóval, szállj le rólam!

  • Figyelő Ha sokat mondod, elhisszük?

  • charlie
    2015 december 21
    2:09 du.
    Idezsdrága jótezsvírem, Char Lee..
    Kezdő hasonlíttanyi a jerevani rádijóhó.. Tod, “moszkvába a vörös tíren zsigulikat osztogatnak.. Oszt a korrekcijó meg avvót, hogy nem Moszkvába hanem lenyingrádba, nema voros tírenn, hanema kalinyin sugárutonn, oszt nem zsigulikat, hanem ladákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak…
    Mer’hogyám.. Czinege valóban helikopterrúl lőtt egy egy hatalmas mérető szarvasbikára 1971-ben, amikor előtte hatszor próbálták felhajtani. Igaz, nem ennek a szarvasnak a kilövésére indult, de Öskü volt a helikopter célpontja, ahonnét indult volna a vadászat. A Bakony felett repültek, alacsonyan, amikor meglátták az ominózus, hatalmas szarvasbikát. Czinege kicsomagolta és betöltötte a Sauer Classic CEM vadászfegyverét, de a harmadik lövése sem talált..
    Ennyit a Fjordokról..

  • Falusikám!

    Oszt mír nem ikabb Czinege vadász-utódjárú Poltpot Píterrű szólottál, aki igaz, nem hellikopérrűl, de viszont szinten .
    i n g g y é . lűtt egy kapitális agggaccsú szarvasbikát, mely tófeja önmaga is az arnnyaa együtt, grammra méretik. Eztet Ű, a főjügyíszi rangájánál fogva, csak úggy fogta, oszt kisjátította.
    JA! Jobb vóna tán errű beszénnyi – hát nem? – mert, míg Czinege már régesríg az örök vadászmezőkön hellikopterez, addig Ű idelenn a szmogos városokban még mindig liberrálisokra vadászik százhússzaaa, migözben főjügyész létire a legsötítebb maffiózókat védelmezi. Mert eztet várja tüllä az általa oly nagyrabecsűűtt és szäretettt feliscsúti Vezír…JA! ((( 🙁 )))

  • Ez a cikk egy netttó baromság. Kanadában nemigazán fognak meglepődni azon, hogy kiskorúak használnak lőfegyvert vadászat vagy agyag galamb lövészetre. Itt a törvény lehetővé teszi, hogy 12 évtől levizsgázzon a gyerek és legyen fegyvere. Annyi, hogy kell valamelyik szülőnek, hogy legyen rendes engedélye mert a kiskorú nem használhatja felügylet nélkül a lőfegyverét. A vadászat nem egyenlő észnéküli lövöldözéssel és fontos, hogy fiatalon megtanulják hogyan kell lőfegyvert használni és a velejáró biztonsági előírásokat. Az ilyen vadászaton vagy gyakorlaton áltlában 20-as sörétessel lőnek akiskorúak és az is megvan határozva, hogy milyen tölténnyel. Nem kell kiverni a hisztit mert nem csinálnak itt semmi olyat amit máshol a világon ne csinálnának. Az a rész érthető, hogy egy fideszes van az ügyben és máris beindul a mesegyártás. Mondjuk rá semmi újdonság a KMH oldalain ilyen téren…

  • llanfair

    2015 december 22
    3:44 d
    Sokadszor ismétlem! Van két oldala a mai magyar politikának a kormány és az ellenzék. Van aki az egyik oldalon van, van aki a másikon.
    Te is messziről folytatod a magyar politkát, én csak válaszolok.
    Nem itélkezem, mert nincs JOGOM rá!
    Mivel, én itt is és mindig konzervatív párti voltam, nem fogom az ellenzéket pártolni, még messziről sem!

  • Starchild

    2015 december 24
    11:44

    Ezzel egyetértek!

  • Figyelő Nekem azzal semmi bajom,hogy konzervatív vagy. Azzal sincs bajom, ha kereszténydemokrata. Nekem az a bajom, hogy Te elhiszed azt, hogy az Orbán kormány az, aminek hazudja magát.
    Köze nincs a kereszténydemokráciához és a konzervativizmushoz. A Horthy rendszer imádata nem konzervativizmus.
    Az se baj, ha kedvenc kormányod hibáiból elnézel néhányat, hiszen mindenki hibázhat. De az baj, hogy kritikátlanul minden disznóságát megvéded, jelen esetben még egy bűncselekményt is.
    Mert lehet, hogy Starchild szerint nem baj, mert Kanadában szabad, ettől még Magyarországon tilos. Lázár pedig magyar állampolgár, és magyar földön csinálta.
    Neked talán tényleg nincs sok közöd a magyar politikához, de én négy éve jöttem el, nekem jogom van a kritikához.
    Nekem szerencsém van, sem jobboldali, sem baloldali nem voltam, így mind a két oldalt kritizálhatom,.

  • Nem könnyű, de be kell látni.
    .
    A kontervatívok semmiben sem hibásak.
    .
    Az ÚR hibája.
    .
    Ahelyett, hogy hagyta volna őket, a KONZERVATÍVokat, a dolgok változatlan KONZERVÁLÁSÁra, a múlt minden időn túli megőrzését, tovább vitelét, hősi énekekben megénekelni az ágról-ágra ugrálás gyönyörűségét.
    .
    Hagyta őket lejönni a fáról.
    .
    Kár volt. Hiába való volt.
    .
    Maradtak akik voltak.

  • “Mert lehet, hogy Starchild szerint nem baj, mert Kanadában szabad, ettől még Magyarországon tilos.”
    Íme egy link: http://www.kaliber.hu/jog-es-fegyver/jog-es-fegyver-105.html
    …és a lényeg belőle: az 5. Cikkben található “a) legalább 18 évesek, a vadászat és céllövészet kivételével;”
    Tehát ugyanaz az szabályzat mint Kanadában, vadászati vagy cél lövészetre nincs korhatár. Azt már nem kerestem meg, hogy hány éves kortól lehet vizsgázni MO-on de lényeg az, hogy semmiféle törvénysértést nem követtek el a fideszes elvtársak.
    Nem tudom miért kell minden ennyire felfújni feleslegessen?

  • Starchild

    2015 december 27
    8:55 du.
    Válasz, utolsó mondatodra:
    azért kell erről annyit írni , vagy egyáltalán írni, mert már nincs más kivetni való Lázáron vagy a kormányon! T.i. már mindent kitárgyaltak róluk…

  • Starchild & Figyelő Ha fiatalkorúakról van szó, akkor azok 14 év alattiak, talán érdemes lett volna utánanézni. Ők még paintballt sem játszhatnak.
    De természetesen igazatok van, teljesen etikus dolog a gyerekek kezébe fegyvert adni, és gyilkolásra tanítani. Egyetlen feltételnek kell megvalósulni, hogy a sznob jobboldali kormánytagok csinálják. Akkor minden rendben. Minden rendben?
    Természetesen ha fiatalkorúak a gyerekek, akkor csak etikátlan.
    Sajnos én annak tartom, akármilyen párt tagja a “nagy vadász”.

  • llanfair
    2015 december 28
    10:11 de.
    Okoskodni mindig lehet. Mi volna ha kapcsolatba lépne egy vadászklubbal MO-on és megérdeklődné, hogy mik az előírások.
    “De természetesen igazatok van, teljesen etikus dolog a gyerekek kezébe fegyvert adni, és gyilkolásra tanítani.”
    Ilyen baromságokat egy tipikus városi humánsüsü tud csak kitalálni. Én jómagam is vadászok és a gyerekeimet is elszoktam néha vinni. A vadászat nem gyilkolászás és kikérem magamnak az ilyen fajta kinyilatkozást. Tessék elmenni egy vagóhídra és utánna okoskodni. Máskülömben meg a gyerekeket/fiatalokat jobb megtanítani dolgokra mint tiltani meg dugdosni előlük. A gyerekek nem buták hanem csak fiatalok és bizony sokkal figyelmessebek meg előbb betartanak szabályokat mint falnőttek. Az áram jóval veszélyesebb és minden házban ott van és még csak páncélszekrénybe se nincs zárva. Ajánlom, hogy beszéljen olyan emberekkel akiknek van fegyverük meg engedélyük rá, hogy mik az előírások és miért érdemes betartani.

  • Most nyilatkozott egy jogász a tv-ben, s idézte a jogszabályt, hogy át lehet adni a vadászpuskát olyan személynek, aki annak viselésére nem jogosult, de a puska nem kerülhet ki a vadász látóköréből. Bár nem ezt a szót használta, hogy látőkör, hanem ennél sokkal konkrétabb szót, mely jogilag határozza meg e fogalmat. Ha valakit érdekel ki is kereshetem e jogszabályhelet.

  • Starchild Nem fogjuk egymást megérteni. Én védem és etetem az állatokat, nem fogom megérteni a szórakozásból való legyilkolásukat. Tessék agyaggalambra lövöldözni.
    Nem értem, hogy jön ide a vágóhíd. Tanítsd a gyerekeidet állatokat ölni, én az enyémet etetni tanítottam meg.
    Nem lépek kapcsolatba vadászklubbal. Egyszer fiatalon elvittek vadászni. Az első kibelezett kismadár után ott hagytam őket. Ez nem sport, ez gyilkosság. Hagyjuk abba, mert olyan messze van az álláspontunk, hogy sosem fogunk egyet érteni. Megyek inkább, megtöltöm az etetőt.

  • llanfair
    2015 december 29
    4:19 de.
    “Starchild Nem fogjuk egymást megérteni. Én védem és etetem az állatokat, nem fogom megérteni a szórakozásból való legyilkolásukat. Tessék agyaggalambra lövöldözni.”
    Semmi vágy nincs bennem, hogy megértjük egymást mivel ön ennek lehetőségét már kizárta, részemről meg nem érdekel, de…kérdezem én, hogy aztán otthon mit szoktak enni?…mert legyen az hús vagy növény, azt valakinek le kellet “gyilkolni”, hogy teletegye a pociját és aztán hiába eteti az állatkájait (meg minket a dumával)cukiságból, attól még nem lesz semmivel se külömb mint más.
    Tessék megérteni, hogy a vadászat nem “szórakozásból való gyilkolászás”. Az igaz, hogy akinek sok pénze van az elmehet Afrikába trófea vadászatra, de az egy egész más téma és azt már én is elítélem. A vadászoknak igen fontos szerepük van a környezetvédelemben és a vadállomány fenntartásában is és itt szó sincs szórakozásból történő gyilkolászásról. Meglehet kérdezni a földműveseket, szöllő és gyümölcs termelőket, hogy mi lenne ha a vadászok nem tartanák kordában a vadállományt. Tudtomal MO-on az őzek és a vaddisznók túlszaporodása sok kárt tud okozni és pedig azért, mert ha túl sokan vannak akkor nincs nekik elég élelem. Kösszönve a hasonló “állatbarátoknak” mint önnek Ontárióban túságosan elszaporodtak a feketemedvék mert beszüntették a tavaszi szezont. De úgy látszik, hogy miután egy néhány elvtársnak szétszedték a nyaralóját vagy éppen valamelyik családtagját, ismét kinyitották a tavaszi szezont medvére. Torontóban a mosómacik meg a görények köszönve szintén a városi füvetszívó zöldhippiknek és egyéb humánsüsüknek úgy el vannak szaporodva mint a patkányok. De nem baj, úgy kell nekik.
    A vadászatnak a velejárója a lőfegyver és a külömböző íjjak. A lőfegyverekre minden normális országban kell engedély és sok helyen tanfolyam után vizsga. Szintén sok országban lehetővé van téve, hogy kiskorúak is tudjanak képzést kapni és levizsgázzanak.Pl. Kanadában 12 évtől ez lehetséges. Akinek nem tetszik annak nem kell részt venni de engedje meg már a világ, hogy akiknek ez rendben azt hagyják már békén. Úgyhogy egy szónak is száz a vége, ez a “szórakozásból való gyilkolászás” elmélet egy nettó baromság és sérti azokat akik mélyhűtőre vagy éppen megélhetés szempontjából vadásznak. Menjen fel északra vagy éppen Nunavatra és osztja ott az észt a “szórakozásból való gyilkolászás” elméletről és meglátjuk mi fog történni. De éppen elmehet MO-ra is falura és mesélje az ottani földműveseknek az elméletét és majd meglátja hova fogják elküldeni….nemtom a disznóvágás is ebbe a kategóriába tartozik?

  • Starchild Folyamatosan keveri a hivatásos vadászokat, a divatból gyilkoló emberekkel. Miért? Lázár és Semjén feladata a vadállomány egyensúlyban tartása? Ők megélhetési vadászok? Ugyan már. Bármely magyarázat elfogadhatóvá teszi, hogy egy kereszténypárt elnöke állatokat gyilkoljon, és szorgalmazza, hogy több állatfajt lehessen levadászni? Mert az olyan kékvérű szórakozás?
    Ennek semmi köze az én steak-emhez.
    Sajnos nagyon átment alpári és gúnyolódó stílusba. Nem értem miért, de maga tudja.
    Nem sértettem senki olyat, aki evésért illetve szakemberként vadászik. Azokat szóltam meg, akik szórakozásból ölnek.
    Mi olyan nehéz ezen?
    Ha nem érdekli a véleményem, miért írt ide nekem ennyi betűt?

  • Lázár ur a horthi rendszer föuraihoz hasonló modon igyekszok viselkedni.

  • Lázár János momdjon le, mert van pofája vadászni!

  • Göllner András

    A fenti kommentekből is látszik, hogy bőség van szabaddidőből. Magyarország a dióhélyban is jobban teljesít. Lovat Orbán alá…..

  • Miért vagyok már megint letiltva?

  • Miért nem?

  • Moholy
    2016 január 2
    11:34 de.

    “Miért nem?”

    ….!!??…miért, kellene?

    Egy előbbi kommentem nem jelent…csak úgy mondanám.

Leave a Reply


Trackbacks

This site is protected by Comment SPAM Wiper.